بلوتوث برای خودرو

در صورتی که قصد دارید از طریق باند ماشین یا اسپیکر خانگی به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و بتوانید مکالمه تلفنی را از طریق دستگاه دانگل بلوتوث به AUX برای شما امکان پذیر باشد باید از دستگاه تبدیل بلوتوث به AUX بهره ببرید. دانگل بلوتوث ماشین مکالمه و موسیقی قابل شارژ بوده و ساعتها به صورت مداوم کار خواهد کرد.

ادامه مطلب...

خرید کتری برقی سفری

یک کتری برقی مسافرتی کوچک همراه میتواند جز لاینفک وسایل سفر افرادی باشد که به نوشیدنی های داغ بسیار علاقه مند هستند.کتری سفری اسکارلت میتواند انتخاب مناسبی برای این افراد و در کل برای افرادی که ساعات زیادی را در خارج از منزل میگذارنند باشد. کتري برقي مسافرتي همراه اسکارلت قابل اتصال به برق شهری بوده و میتواند به چایساز و قهوه ساز فوری نیز تبدیل گردد.این محصول کوچک،سبک و قابل حمل می باشد.

جنس بدنه ی این کتری سفری از استیل ضد زنگ بوده و نشکن و مقاوم می باشد.ظرفیت این دستگاه تقریبا 2 لیتر بوده و دارای سیستم فوق العاده عایق جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما است. کتری برقی همراه اسکارلت دارای یک سیستم خودکار نیز بوده و به محض جوش آمدن آب جریان برق را قطع می نماید.در بدنه ی این محصول یک خط شاخص جهت تعیین نمودن خط minimum و maximum مقدار آب نیز وجود دارد.

برای استفاده از کتری اسکارلت، حداقل میزان آب می بایست بالاتر از خط minimum باشد.پایه حرارتی این کتری دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای بوده و میتوانید از هر طرف آن را بلند نمایید.این ویژگی برای افراد چپ یا راست دست مناسب می باشد.درب کتری اسکارلت دارای قفل می باشد تا از ریختن آب به بیرون جلوگیری شود.دسته ی پلاستیکی این کتری از جنس پلاستیک عایق بوده و دارای طراحی ارگونومیک می باشد.

ادامه مطلب...

ماهیتابه مسی زنجان

مس زنجان به عنوان یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین مسهای ایران به شمار میرود. صنعت مس و تولید ظروف مسی در زنجان رونق بسیاری داشته و از استقبال خوبی برخوردار می باشد.ماهیتابه مسی زنجان یکی از نمونه های ظروف مسی با کیفیت و مرغوب بوده و دارای کاربرد فراوانی می باشد. مس دارای خاصیت شکل پذیری و چکش خواری بالایی بوده و به این دلیل از قدیم برای تهیه ی ظروف از این فلز استفاده میشده است.

ظروف مسی زنجان در تمامی مراحل به صورت دستی چکش خورده است. محصول هنرمندان زنجان دارای زیبایی خاصی می باشد و به همین دلیل از شهرت بسیاری برخوردار هستند. حرارت در ظروف مسی به طور یکنواخت توزیع میگردد و همین امر به خوش طعم شدن غذاهای مختلف و به اصطلاح جا افتادنشان کمک میکند.فروش ماهیتابه مسی زنجان از رونق بسیاری برخوردار است. از محصولات مسی میتوان برای دکوراسیون منزل نیز استفاده نمود.

فلز مس دارای خواص درمانی فراوانی بوده و توصیه میشود در هفته سه الی چهار مرتبه در این نوع ظروف غذایتان را با شعله ی کم و با کمک شعله پخش کن طبخ نمایید.از خواص درمانی این فلز میتوان به درمان کم خونی،تنظیم شدن غده ی تیرویید،کاهش ورم مفاصل،درمان زخم،رشد مو،پیشگیری از ایجاد بیماری های قلبی و رشد بدن اشاره کرد. بهتر است از استفاده از ظروف مسی که با قلع و نیکل اندوده نشده اند خودداری نمایید و از نوع با محافظ آن را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب...

قدرتمندترین اینورتر مبدل برق خودرو

بسیار از کمپانی هایی که در زمینه تجهیزات برقی مخصوصا برق صنعتی، سنگین و نمیه سنگین کار می کنند، شروع به تولید محصولی به نام مبدل برق خودرو نمودند.

ادامه مطلب...