قيمت انواع بشقاب ميناكاري اصفهان

بشقاب میناکاری یکی از صدها نمونه محصول میناکاری می باشد که دارای تنوع طرح، ابعاد، رنگ و قیمت می باشد. محصولی خوش رنگ و لعاب که به دست هنرمندان میناکار اصفهانی با نقوش اصیل و سنتی ایرانی به زیبایی تزئین شده است و می تواند حال و هوای منزل شما را عوض کند.

 



زیر ساخت مورد استفاده برای تولید بشقاب میناکاری اصفهان از جنس مس می باشد که می تواند ب اساس سلیقه و ذوق هنری هنرمند در اشکال متفاوتی تهیه شود و بر روی آن با هنر قلم زنی طرح های زیبایی نقش بسته و سپس با مینای نقاشی به زیبایی تکمیل شود.


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید


تنوع طرح زیر ساخت، ابعاد ونقش و نگار های مورد استفاده برای تولید محصولات میناکاری از عوامل اصلی تعیین کننده قيمت انواع بشقاب ميناكاري اصفهان می باشد. شما می توانید با خرید بشقاب میناکاری اصفهان به منزل خود حال و هوای سنتی دهید.



یکی از مواردی که می تواند شما را در انتخاب یک محصول میناکاری مرغوب و با کیفیت کمک بسزایی کند، سطح لعاب ظرف میناکاری شده می باشد که باید در تمامی قسمت ها کاملا صاف، شفاف و یکنواخت باشد و هیچ گونه زدگی و ترک خوردگی نداشته باشد.




شما می توانید با خرید بشقاب میناکاری اصفهان از آن به عنوان یک ظرف پذیرایی شکیل و زیبا در مهمانی های خود استفاده کنید، همچنین به دلیل پخت این بشقاب در دمای بالا در کوره می توانید از آن در فر نیز استفاده کنید و سپس براحتی مورد شستشو قرار دهید.




برای مشاهده متنوع ترین محصولات میناکاری شده به دست هنرمندان اصفهانی می توانید به وب سایت فروشگاهی تک سبد مراجعه نمائید و ضمن خرید کالای اصل و با کیفیت از قیمت های استثنائی این مرکز فروش میناکاری در اصفهان بهرمند شوید.




فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.