مرکز خرید بشقاب میناکاری در ارومیه

امروز قصد داریم شما را با یکی از محصولات زیبای میناکاری شده روی مس آشنا کنیم که می توانید از آن به صورت یک دیوار کوب زیبا، یک شی تزئینی برای داخل ویترین یا بر روی طاقچه و حتی به عنوان یک ظرف کاربردی مورد استفاده قرار دهید.




بشقاب میناکاری شده روی مس، یکی ازانواع محصولات میناکاری اصفهان می باشد که دارای تنوع بینظیر طرح و ابعاد می باشد. که می تواند حال و هوای سنتی به محل زندگی یا کار شما ببخشد یا حتی به عنوان هدیه میناکاری برای عزیزان شما مورد استفاده قرار گیرد.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید


نقش و نگار های زیبای سنتی و اصیل ایرانی که بر روی بشقاب میناکاری شده نقش بسته است که زیبایی چشم نوازی به این اثر هنری داده است. در ساخت این بشقاب میناکاری اصفهان ریزه کاری و ظرافت بالایی بکار گرفته شده است که ارزش هنری این اثر را بیشتر کرده است.




دوستدارن هنر میناکاری در شهر ارومیه می توانند محصولات میناکاری شده اصل و با کیفیت را به صورت اینترنتی و با مراجعه به مرکز فروش ظروف میناکاری در ارومیه براحتی و بدون مراجعه حضوری تهیه نمایند. هنر میناکاری با رنگ‌های درخشان مینایی، روی زیر ساخت مسی کار می‌شود.




یکی از ویژگی های محصولات میناکاری پخت چند مرحله ای این محصولات می باشد که امکان شستشوی این محصولات را برای شما فراهم می آورد. بشقاب میناکاری شده روی مس یکی از انواع محصولات میناکاری می باشد که قابلیت کاربردی برای سرو و پذیرایی را داشته.




محبوب ترین رنگ های مورد استفاده برای تهیه ظورف میناکاری شده روی مس رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای و لاجوردی می باشد که به دلیل بکار گیری از ریزه‌کاری، ظرافت و دقت  بالا از مفاخر هنری ایرانی محسوب می شود.

 



فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.