خرید اینترنتی میناکاری اصفهان

پس از ابداع اینترنت، فروشگاه هایی شکل گرفتند که به فروشگاه اینترنتی معروف هستند، فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته میشود که کالا یا خدماتی را به صورت آنلاین ارائه میدهد، به این صورت که تصویر کالا و مشخصات آن به طور کامل درون سایت قرار میگیرد و خریدار با مراجعه به سایت، مقایسه قیمت و ویژگی ها اقدام به خرید اینترنتی میکند.


قاب میناکاری


اطلاعات بیشتر و خرید

امروزه خرید های اینترنتی در کشور ما هم گسترش یافته است زیرا خریدار اجازه ی مقایسه قیمت و کیفیت کالا را دارد.


قیمت قاب مینا


اطلاعات بیشتر و خرید

خرید میناکاری اصفهان، همچون سایر کالا ها به صورت اینترنتی میسر شده است و تمامی مشخصات یک اثر میناکاری شامل ابعاد، جنس، کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار میگیرد.شما در فروشگاه بزرگ تک سبد میتوانید به مقایسه انواع آثار میناکاری بپردازید.


خرید اینترنتی قاب مینا


اطلاعات بیشتر و خرید

چهار قابی که مشاهده میکنید، همگی به ابعاد 35*35 سانتی متر میباشند و بشقاب های داخل هر 4 قاب نیز با قطر 29 سانتی متر میباشد و تنها تفاوت آنها در نقش هایی است که برای طراحی بشقاب ها به کار رفته است، یکی طرح سما، دیگری سوگل، ستاره و طنین هستند وگرنه قیمت هر 4 قاب مشابه همدیگر است و فقط 89000 تومان میباشد.


قاب مینا


اطلاعات بیشتر و خرید

همانطور  که میبینید، به راحتی به شما اجازه ی مقایسه ی ریزترین طرح و نقش های ظروف داده شده است.با خرید اینترنتی انواع ظروف میناکاری اصفهان از فروشگاه تک سبد میتوانید یک خرید مطمئن و با ضمانت داشته باشید.


خرید قاب میناکاری


اطلاعات بیشتر و خرید