مهد تمدن مینا کاری در اصفهان

مینا کاری از قدیمی ترین و بهترین صنایع دستی به شمار می رود که با 5000 سال قدمت از بهترین و ظریف ترین صنایع دستی به شمار می رود. این صنعت دستی را می توان فقط در کشور ایران یافت تا با استفاده از این محصول تزیین خانه و یا محل کار خود را دو چندان کند. شما عزیزان بهترین و زیبا ترین این محصول را می توانید در سارسر کشور بیابید اما بهترین کیفیت را می توانید در شهر نصف جهان یافت.

ادامه مطلب...

روکش صندلی ماساژور حرارتی و لرزشی را بشناسید

روکش صندلی خود را سفارش دهید و برای رفع خستگی و درد بدن خود می توانید از این محصول استفاده کنید و در حین رانندگی نهایت لذت را از رانندگی خود ببرید. با استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F می توانید هر صندلی معمولی و ساده را به صندلی ماساژور تبدیل کنید. فط کافیست تا این روکش صندلی ماشین ارزان را روی صندلی خود پهن کنید و به برق شهری متصل نمایید.

ادامه مطلب...

بهترین وب سایت برای خرید دستگاه حباب ساز برقی

شما با استفاده از این دستگاه خارق العادده می توانید با بازی کردن با فرزند خود بپردازید و با فرزند خود خاطراتی زیبا و شایسته داشته باشید. شما می توانید با خرید این محصول وسیله ای تزیینی برای اتاق فرزند خود تهیه نمایید و یا با استفاده از این دستگاه اسباب بازی خارق العاده برای وی تهیه و هدیه دهید. شما می تواندی این دستگاه را به برق شهری متصل نمود و از آن نهایت استفاده را ببرید.

ادامه مطلب...

دوربین مداربسته خودرو موجود در فروشگاه اصفهان

برای شما عزیزان که می خواهید لحظات مهم و یا اثر بخش را در تمامی لحظه های زندگی خود ضبظ و ثبت کنید محصولی خارق العاده را برای شما معرفی خواهیم نمود تا با استفاده از آن بتوانید تمامی لحظات خود را تصویر برداری نمایید. شما با استفاده از دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 می توانید تمامی اتفاقات اطراف خودرو خود را فیلم برداری نمایید. با استفاده از این محصول می توانید تمامی اتفاقات تا زاویه 140 درجه ای را دید بزنید و از اتفاقات فیلم برداری کنید.

ادامه مطلب...

قیمت لامپ حشره کش زپ لایت، مشخصات و خرید

برای شما دوستان عزیز محصولی خارق العاده را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید چندین کار را به صورت همزمان انجام داد. این محصول فوق العاده را می توان به عنوان یک لامپ کم مصرف استفاده کرد و با آن محیط اطراف را به خوبی روشن نمود. این محصول فوق العاده یک لامپ و چراغ خواب است که می توان در اتاق خواب خود آن را جای داد و از آن به عنوان نور کافی برای خواب استفاده کرد. اما ویژگی منحصر بفر این دستگاه خارق العاده حشره کش است که می توان با روشن کردن قسمت حشره کش دستگاه تمامی حشره های اطراف را از بین برد.

ادامه مطلب...

بهترین پاور بانک خورشیدی در بازار | تکسبد

انرژی خورشیدی یکی از انرژی های پاک به شمار می رود که می توان از آن بی نهایت برداشت کرد و این انرژی را به انرژی های دیگر مانند انرژی الکتریکی و مکانیکی تبدیل نمود. با استفاده از پنل های خورشیدی برای جذب این انرژی می توان استفاده نمود و با آن انرژی خورشیدی را در منبع های مختلف ذخیره کرد. اگر این انرژی و این فناوری را در گجت های امروز استفاده کنیم می توانیم به دستگاهی به اسم پاور بانک انرژی خورشیدی دست یابیم.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی میناکاری | اصفهان مهد میناکاری

مینا کاری یکی از قدیمی ترین صنایع دستی به شمار می رود، این هنر دستی با قدمت 5000 ساله دستخوش تغییراتی شده است. در قدیم این هنر زیبا بر روی طلا و یا مس و فلزات گرانبها طراحی و اجرا میشد. اما در حال حاضر بدلیل گران تر شدن این فلزات از مس و آلمینیوم استفاده می گردد. استادان این عرصه طرح هایی را بر روی این فلزات طراحی می کنند و بعد با نقاشی بر روی آن این آثار هنری را به وجود می آورند.

ادامه مطلب...

پاوربانک خورشیدی خرید به صرفه و مطمئن | تکسبد

انرژی خورشیدی یک انرژی بسیار وافر و پاک است که می توان بدون وقفه و تا بی نهایت از آن برداشت کنیم و از مزایای این انرژی پاک و قوی بهره وری نماییم. برای این امر ما نیاز به پنل های خورشیدی داریم که با استفاده از آن ها انرژی ذخیره شده در خورشید را گرفته و به بقیه انرژی ها مثل مکانیکی و الکترونیکی تبدیل نماییم. تکنولوژی های بسیاری در حال حاضر انرژی خود را از این نوع انرژی تمین می کنندو ما در این پست به شما یک دستگاه فوق العاده را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب...