مرکز خرید میناکاری در تبریز

بسیاری از مردم به دنبال راهی برای تنوع بخشیدن و تغییر حال و هوای خانه خود می باشند اما معمولا به دلیل هزینه های بالای تغییر دکوراسیون از این کار صرف نظر می کنند، اما شما می توانید با استفاده از صنایع دستی در خانه خود حال و هوای سنتی و دل پذیری را بدهید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید

یکی از انواع محصولات صنایع دستی ایرانی که دارای تنوع بینظیر محصولات می باشد، میناکاری بوده، هنری اصیل و ظریف که دارای پیشینه ای بیش از 5000 سال بوده. این هنر زیبا که به هنر آشتی خاک و آتش معروف می باشد می تواند به فضای خانه شما جلوه‌ای از هنرهای سنتی ایرانی ببخشد.

 



هنر و هنر دوستی یکی از ویژگی های ردمان ایران زمین از شمال تا جنوب کشور می باشد. با توجه به اینکه محصولات میناکاری اصفهان در بین مردمان هنر دوست تبریزی بسیار محبوب می باشد، تلاش خود را نموده تا با دائر کردن مرکز خرید میناکاری در تبریز امکان خرید کالای اصل و با کیفیت را برای این عزیزان فراهم آوریم.

 



شهروندان عزیز تبریزی می توانند با مراجعه به مرکز فروش میناکاری در تبریز و تنها با یک کلیک ساده بدون طی مسافت طولانی و تحمل رنج سفر محصول مورد نظرخود را به صورت اینترنتی خرید کنند و از داشتن محصولی با کیفیت و زیبا لذت ببرند.




از ویژگی های یک محصول میناکاری مرغوب می بتوان به استفاده از متریال با کیفیت برای ساخت و همچنین نقش و نگار زیبا و سطح صاف و صیقلی محصولات میناکاری اشاره کرد. که نشان ار مهارت و دقت هنرمند میناکار داشته و به زیبایی قدرت هنرمندان این مرز و بوم را به رخ می کشد.




مجموعه فروشگاهی تک سبد توانست است محصولات میناکاری اصفهان را به طور مستقیم و با حذف واسطه ها در بسیاری از شهر های ایران از جمله تبریز در اختیار دوستداران این هنر زیبا و ظریف قرار دهد و امکان خرید آنلاین میناکاری تبریز را برای این عزیزان فراهم آورد.

 



فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.