ویژگی های یک هیتر برقی خوب

از بین وسایل گرمایشی موجود در بازار، آن وسیله ای خوب است که تمامی ویژگی های زیر را داشته باشد.

_ هیتری که بتواند محدوده یک خانه متوسط را تحت پوشش خود قرار دهد و گرمابخش آنجا باشد.

_ مصرف انرژی پایینی داشته باشد، همواره تصور میشود که هیتر های برقی، پر مصرف هستند، در صورتی که هیتر برقی کم مصرف کوچک، بسیار کم مصرف بوده و نسبت به انرژی که استفاده میکند، گرمای زیادی هم تولید میکند.


هیتر برقی


اطلاعات بیشتر و خرید

_ قابلیت تنظیم حرارت داشته باشد، بر روی سیم این هیتر های برقی، دکمه ای  برای تنظیم دما وجود دارد و شما میتوانید میزان حرارت دستگاه را به راحتی و به دلخواه تنظیم نمایید.

_ اتوماتیک باشد، یعنی هنگامی که محیط گرم شد و دیگر نیازی به حرارت بیشتر نبود، دستگاه به طور کاملا خودکار خاموش میشود و این گونه میشود که در مصرف برق نیز صرفه جویی میگردد.


مینی هیتر


_ مینی هیتر برقی پنکه ای، به گونه ای طراحی شده است که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و به همین علت است که میتواند محیط را به سرعت گرم کند.

_ بخاری های گازی همیشه هوای محیط را خشک میکنند، هیتری میتواند خوب باشد که مانع از خشک شدن هوا، حفظ رطوبت و کاهش بروز آلرژی شود.


هیتر برقی کوچک

 

_ ما همیشه به دنبال وسیله ای هستیم که فضای کمی از  منزلمان را اشغال کند، هیتر های برقی با طراحی کوچک و جمع و جور و حتی دارای امکان نصب بر روی میز، پاسخ گوی این نیاز ما هستند.


هیتر برقی کم مصرف


اطلاعات بیشتر و خرید

_ در پایان هیتری  که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد مورد توجه قرار میگیرد.هیتر برقی رومیزی با قیمت 55000 تومان و هیتر پایه دار با قیمت 69000 تومان در دسترس میباشند.