با روکش صندلی ماساژور هرچه دلتان می خواهد بنشینید

اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که به خاطر داشتن شغل و موقعیت شغلی خود زیاد روی صندلی می نشینند، حالا چه صندلی خودرویشان باشد چه صندلی اداره یا منزل، حتما این مطلب را با ما بخوانید.


روکش صندلی ماساژور


اگر جزو دسته افرادی هستید که در خط قبلی در مورد آنها صحبت کردیم برای شما توصیه ای داریم  و آن استفاده از روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی می باشد که در فروشگاه اینترنتی ما موجود است.


روکش صندلی ماساژور


این دستگاه مثل یک ماساژور 24 ساعته است که همیشه و در همه مکان ها همراه شماست و شما تنها با یک بار پرداخت می توانید تا همیشه از این ماساژور استفاده کرده و خستگی را از تن به در کرده و آرامش را به تن خسته ی خود بازگردانید.


روکش صندلی ماساژور


یکی از جاهایی که این روکش صندلی ماساژور به کمک شما آمده و شما را از استرس نجات می دهد در ترافیک است. زیرا در ترافیک شما همیشه خسته و عصبی می شوید و بهمین خاطر این روکش صندلی دردها را از یاد شما برده و به شما در کاهش درد کمک می کند.


روکش صندلی ماساژور


این ماساژور هم از برق شهری 220 ولت و هم برق 12 ولت را پشتیبانی می کند. بنابراین شما هم می توانید از برق شهری برای تامین نیروی آن استفاده کنید و هم از برق شارژر فندکی خودرو می توانید نیروی آن را تامین کنید.


روکش صندلی ماساژور


این روکش صندلی دارای 5 موتور می باشد که این 5 موتور در نواحی گردن، شانه ها و کمر فعال هستند و با فشار دکمه در آن قسمت ها به لرزش در می آیند. همچنین حالت حرارتی را هم می توانید بسته به دلخواه خود خاموش یا روشن کنید.


روکش صندلی ماساژور



برای مشاهده و دریافت قیمت روکش صندلی ماساژور خودرو روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 199000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید


روکش صندلی ماساژور