روکش صندلی خودرو ماساژور 5 موتوره

نشستن طولانی مدت در طول انجام هر کاری می تواند بسیار خسته کننده و موجب خستگی عضلات گردن، شانه و کمر بشود. رانندگانی که مدام پشت فرمان ماشین هستند، کارمندانی که مدام پشت میز نشسته اند و دیگر مشاغل و افراد همگی اغلب دچار درد در نواحی ذکر شده هستند و خستگی ناشی از نشستن طولانی را به همراه دارند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از روکش صندلی خودرو ماساژور 5 موتوره است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

یخچال فندکی خودرو هیبریدی

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال فندکی خودرو هیبریدی آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

کباب پز سه گانه سوز

تهیه کباب چه در منزل و چه در مسافرت ها و کمپین ها مستلزم داشتن یک کباب پز خوب است که اکثر مردم از منقل های معمولی یا چند تکه آجر و سنگ استفاده می کنند. این روش ها علاوه بر وقت گیر بودن، دردسر داشتن و سخت بودن، دقت زیاد برای جلوگیری از سوختن یک طرف سیخ و ... غیر بهداشتی نیز بوده و گاهی می تواند موجب مسموم شدن مواد غذایی نیز شود. کباب پز پلین با تکنولوژی چرخش خودکار سیخ ها علاوه بر عدم نیاز به دخالت دست، تمامی نواحی سیخ را با سرعت یکسان می چرخاند و پختی یکنواخت را برای شما به ارمقان می آورد. کباب پز سه گانه سوز به راحتی هم با ذغال، هم با گاز شهری و هم با گاز کپسولی کار می کند. قابلیت تاشو بودن و شکل چمدانی آن حمل و نقل این محصول را آسان نموده و با خود می توانید به هرکجا ببرید. نصب آسان و جمع کردن سریع از ویژگی های این محصول است ضمن آنکه دارای گارانتی 24 ماهه مه پویا نیز می باشد. این کباب پز قابلیت پخت 7 سیخ کباب را همزمان داشته و 14 سیخ کبابی و جوجه نیز به همراه دارد.

ادامه مطلب...

هندزفری سامسونگ

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری سامسونگ تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...

ظرف غذای برقی همراه

ظرف غذا محصولی کاربردی است که در هر کجا که باشید فقط کافیه آن را به برق متصل کنید تا غذای شما را بین 15 الی 30 دقیقه گرم و تازه کند. با داشتن یک ظرف غذای برقی همراه دیگر نیازی به اجاق گاز، ماکروویو و هیچ شعله ای نخواهید داشت. این مصحول از پوشش داخلی استیل ضد زنگ ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد و نسبت به نمونه تمام پلاستیک که در بازار بسیار به چشم می خورد عملکرد سریع تر، بهتر و مقرون به صرفه تری از لحاظ مصرف انرژی دارد زیرا داشتن پوشش فلزی موجب سریع تر گرم شدن محتوی داخل ظرف می شود در نتیجه زمان کمتری برای داغ شدن و استفاده از برق لازم است.

ادامه مطلب...

دوربین مداربسته بلک باکس

استفاده از دوربین های امنیتی فیلم برداری خودرو این روزها گسترش یافته و هرروزه افراد بیشتری هستند که با نصب این دوربین های امنیتی بر روی ماشین خود خطراتی از قبیل دزدی یا تصادفاتی که ناشناخته می مانند و خود صاحب ماشین باید هزینه های تعمیر و خسارات را پرداخت کند قابل تشخیص و پیگیری می شوند. عمدتا وقتی یک سارق دوربیین را درون ماشین ببینید ریسک دست زدن به ماشین را نمی کند. دوربین مداربسته بلک باکس با کیفیت فیلم برداری 1080 فول اچ دی و دید در شب تصاویری واضح و کاملا کامل از اتفاقاتی که برای ماشین می افتد را ضبط می کند. برای خرید این دوربین فوق العاده کاربردی می توانید به صفحه فروش محصول در فروشگاه اینترنتی تک سبد مراجعه نمایید.

ادامه مطلب...

کولر رومیزی کوچک

برای خرید عمده و جزیی کولر رومیزی کوچک از ماراهنمایی بخواهید.این محصول کوچک دارای کارایی بالایی است و در واقع می تواند در هر موقعیت و مکانی، هوای خنک و مطبوع را به شما هدیه بدهد.

ادامه مطلب...

توری مگنتیک توریساز

درب توری مگنتیک توریساز با قابلیت های نصب آسان، سریع و بدون نیاز به ابزار خاص، مگنت های آهنربایی بسیار قوی برای بسته شدن خودکار درب، ورود و خروج کامل هوا از بیرون و داخل منزل یا محل کار، طراحی مدرن و زیبا، سازگار با خانه های ایرانی، قابل نصب بر روی انواع چهارچوب درب ها، بدون نیاز به دست و باز و بسته کردن عبور آسان، رنگ مشکی روشن، دارای برچسب های مخصوص و میخ مخصوص برای نصب ساده، مقاومت بالا در برابر وزش باد و گرما و سرما، شبکه توری ریز که مانع از ورود انواع حشرات ریز و بزرگ می گردد و کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که در مدل مشابه نمونه چینی یعنی درب توری آهنربایی مجیک مش این کیفیت و سایزبندی وجود ندارد.

ادامه مطلب...

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی عمده،  واردات و عرضه انواع هدایای تبلیغاتی نفیس شامل خودکار، ست چرم، میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، اسپینر، تندیس، قاب، ساعت مچی هوشمند، ساعت دیواری تبلیغاتی و  ...

ادامه مطلب...

فروشگاه ساز اندروید

سایت مشابه دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا شرکت طراح سایت دیجی کالا ,طراحی سایت شبیه دیجی کالا  و ... عناوینی است که جستجوی زیادی در فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان دهنده محبوبیت و موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در میان عامه مردم بوده و بدیهی است داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پیشرفته مشابه سایت دیجی کالا می تواند تا حدی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشد.

ادامه مطلب...