کتری برقی دو لیتری با کیفیت بالا

 

کتری برقی اسکارلت sc1818 یکی از پرطرفدار ترین محصولات برقی می باشد. این کتری آب را در زمان بسیار کم به جوش می آورد. ظرفیت این محصول 2 لیتر میباشد. بدنه ی این محصول تمام استیل ضد زنگ است. کتری برقی اسکارلت مدل SC1818 بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابل حمل است. این محصول دارای خط شاخص برای حداقل و حداکثر آب موجود داخل کتری می باشد. پایه حرارتی این کتری دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای بوده و سیم دستگاه به پایه متصل می باشد. کتری اسکارلت ساخت کشور چین است. از دیگر قابلیتهای این کتری میتوان به وجود چراغ نشانگر، سیستم محافظ بی آبی، سیستم گرم نگهدار، سیستم خاموشی خودکار و وجود صافی دهانه کتری اشاره کرد. طول سیم این کتری 48 سانتی متر است و توان مصرفی آن 2000 وات می باشد. کتری برقی طرح تفال یکی از محصولات مشابه کتری اسکارلت می باشد. این محصول نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و طراحی آن زیبا می باشد. این کتری برقی ارزون پس از به جوش آمدن آب به صورت اتوماتیک خاموش میشود. حجم این کتری 2.2 لیتر است و به صورت پایه دار عرضه میگردد. پایه ی این محصول 360 درجه ای بوده که استفاده از کتری را برای تمامی افراد اعم از راست یا چپ دست آسان نموده است. بدنه ی بیرونی کتری تفال از جنس پلاستیک و مواد ABS  می باشد. قیمت این کتری بسیار مناسب است و دارای قابلیتهای مختلفی همچون دکمه خاموش و روشن بر روی دستگیره،چراغ نشانگر و سیستم خاموشی خودکار می باشد. اندازه این کتری 23.5*14.5 سانتی متر و توان آن 1800 وات است.

 

ادامه مطلب...

خرید هندزفری سیمی با کیفیت

 

هندزفری مدل TDK TH-EB800 black earphones  از نوع هندزفری های سیم دار می باشد. این محصول با یک کیف عرضه میگردد که از ایجاد ضربه و آسیب به دستگاه جلوگیری می نماید. کیفیت هندزفری تی دی کی بسیار مرغوب بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. این هندزفری با کلیه ی دستگاه ها سازگار است و دارای جک 3.5 میلی متری می باشد. دکمه خاموش/روشن و میکروفون دستگاه بر روی قسمتی از سیم هندزفری قرار گرفته است. طول سیم این دستگاه 110 سانتی متر میباشد. ایرفون های این دستگاه به راحتی در گوش قرار میگیرند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با استفاده از این هندزفری میتوانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و به مکالماتتان پاسخ دهید. وزن این محصول تنها 12 گرم است و ضد نویز می باشد. هندزفری بادیگارد fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از مدلهای هندزفری های سیم دار میباشد. هندزفری بادیگارد فشن به صورت تک گوش طراحی شده است. این محصول با تمامی گوشی های دارای پورت 3.5 میلی متری سازگار است. این هندزفری بادیگاردی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و ios نیز مناسب می باشد. طول سیم این هدست 104 سانتی متر بوده که با گیره کلیپسی میتوانید آن را بر روی لباستان متصل نمایید. قسمت فوقانی هندزفری بادیگارد فشن به صورت شفاف طراحی شده است و از فاصله ی دور قابل مشاهده نمی باشد. این محصول دارای میکروفون داخلی است و صدا را شفاف و بدون نویز پخش می نماید.

 

ادامه مطلب...

گیرنده دیجیتال با تکنولوژی DVB/T2

 

 

گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت مای جیکا مدل MyGica PT360 DVB-T2 Pad TV Tuner Receiver For Android بدون استفاده از اینترنت و سیمکارت قادر به پخش شبکه های تلویزیونی مورد علاقتان بر روی موبایل یا تبلت میباشد. این گیرنده دیجیتال موبایل برای سیستم عامل اندروید طراحی و تولید شده است. برای استفاده از این محصول دستگاه اندرویدیتان باید از قابلیت OTG پشتیبانی نماید. گیرنده دیجیتال پد تی وی PT360 دارای قدرت گیرندگی بسیار بالایی است و همراه با دو آنتن دستبندی و دوشاخه  عرضه میگردد که تحت هر شرایطی امکان دریافت سیگنال را داشته باشید. آنتن دو شاخه از قدرت گیرندگی بسیار بالایی برخوردار است و طول سیم آن به 2 متر میرسد. این محصول دارای گارانتی 15 ماهه بوده و وزن آن بسیار سبک میباشد. (حدودا 6 گرم). این گیرنده دیجیتال موبایل اندروید از تکنولوژی DVB-T2 استفاده میکند. این تکنولوژی شامل نسل جدید گیرنده های دیجیتالی میباشد. این محصول کلیه ی شبکه های دیجیتالی را با کیفیت HD نمایش میدهد. نسخه سیستم عامل اندروید مورد پشتیبانی این دستگاه 4.1 به بالا است. با دریافت اپلیکیشن PadTV HD از گوگل پلی میتوانید به قابلیتهای متعدد این محصول که شامل EPG، Time Shifting، Scheduled Recording و ... است دسترسی داشته باشید. سخت افزار مورد نیاز برای کار با این گیرنده دیجیتال شامل حداقل پردازنده 1.5 گیگاهرتز Dual Core یا بالاتر، 20MB فضای خالی و رزشولوشن تصویری حداقل 400X800 می باشد. این محصول مجهز به سیستم کانال یابی خودکار است و شبکه های مورد علاقتان را دسته بندی می نماید.

 

 

ادامه مطلب...

لامپ خورشیدی حساس به حرکت

 

با کمک چراغ دیواری باغی خورشیدی سولار موشن که فقط توسط انرژی خورشید شارژ شده و نیازی به هزینه های جانبی همچون برق، سیم کشی، کابل و ... ندارد میتوانید محوطه ی باغ، ویلا، حیاط، آلاچیق، روف گاردن، اطراف استخر، آبنما و ... را نورپردازی کنید و از جلوه ی زیبا و عملکرد فوق العاده ی این لامپ انرژی خورشیدی لذت ببرید. این چراغ خورشیدی دیواری با غروب خورشید یا مه آلود شدن هوا روشن میگردد و با روشن شدن هوا خاموش میشود. این لامپ حساس به حرکت نیز میباشد و چنانچه سنسور حرکتی لامپ از فاصله ی سه متری حرکتی را احساس کند فعال شده و لامپ را در حالت پر نور قرار میدهد. سنسور حرکتی پس از چند ثانیه مجددا به حالت پیش فرض و دکوراتیو برمیگردد. برای استفاده از این محصول کافیست آن را مقابل نور خورشید قرار دهید تا پنل سولار به مدت 6 تا 8 ساعت نور خورشید را جذب نماید و به باطری لامپ انتقال دهد. باطری این محصول از دوام و استحکام بسیار زیادی برخوردار است و متوسط عمر آن 30000 ساعت میباشد. جنس این باطری لیتیومی است و به مدت 8 الی 10 ساعت قادر به فعالیت میباشد. یک کلید خاموش/روشن بر روی لامپ قرار دارد که میتوانید در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. برای نصب این لامپ سولار محلی را انتخاب کنید که پنل خورشیدی کاملا در معرض نور خورشید قرار بگیرد. سپس با کمک دریل روی مکان مورد نظر سوراخ ایجاد کرده و چراغ سولار خورشیدی را با پیچ مخصوص که همراه با پکیج آن وجود دارد نصب نمایید. کلیه ی لوازم مورد نیاز نصب همراه با لامپ عرضه میشود. این لامپ سولار ضد آب است و در تمامی شرایط آب و هوایی قادر به فعالیت میباشد. ابعاد و وزن این محصول به ترتیب 4.8*9.5*12.4 سانتی متر و 142 گرم میباشد.

 

ادامه مطلب...

لامپ سولار خورشیدی هوشمند

 

 

لامپ سولار خورشیدی SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یکی از بهترین لامپهای سولار تزیینی-کاربردی می باشد. این لامپ سولار خورشیدی هوشمند دارای 20 عدد لامپ ال ای دی است و محوطه های بزرگی مانند باغ، باغچه، حیاط، آلاچیق، پارک و ... را به خوبی روشن می نماید. این محصول دارای یک پنل خورشیدی 0.55 واتی میباشد که امکان ذخیره انرژی خورشید را به خوبی فراهم می آورد. لامپ سولار خورشیدی از نوع دیواری است و همراه با آن یک پیچ مخصوص جهت نصب عرضه میشود. این محصول بدون نیاز به برق کار می نماید. سنسور نوری این لامپ سولار باعث روشن شدن لامپ با تاریک شدن هوا میگردد و با طلوع خورشید لامپ خاموش میشود. این محصول دارای یک باطری لیتیومی 800 میلی آمپر میباشد که در هر نوبت به 6 تا 8 ساعت زمان شارژ احتیاج دارد. مدت زمان شارژ پس از هربار استفاده حدود 8 ساعت است. لامپ خورشیدی دیواری سولار موشن دوست دار محیط زیست است و صرفا با انرژی تجدید پذیر کار می نماید. جنس این لامپ از مواد ABS و پلاستیک است که بسیار مقاوم و با کیفیت میباشد. سنسور حرکتی این لامپ سولار با تردد یا نزدیک شدن افراد در شعاع 3 متری لامپ فعال شده و لامپ را با قدرت و شدت بیشتری روشن می نماید. این سنسور به مدت چند ثانیه فعال است سپس لامپ مجددا بر روی حالت نورددهی عادی تنظیم میشود. از دیگر قابلیتها و مشخصات این لامپ میتوان به خاصیت ضدآب، دکمه خاموش و روشن و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. عمر باطری این لامپ سولار به 3000 ساعت میرسد.

 

 

ادامه مطلب...

هدفون و هدست های رواج یافته در بین اقشار جوان

گوش دادن به موزیک مورد علاقه می تواند در شما جنبشی را ایجاد کند و همین باعث خواهد شد تا انرژی مضاعفی به شما بازگردد و شما را درون حسی غیر قابل توصیف گذارد. از همین رو شما برای گوش دادن به موزیک خود نیاز به یک دستگاه برای این کار دارید تا شما را شگفت زده کند. امروزه هدفون ها و هدست هایی بسیاری در جامعه بین مردم رواج پیدا کرده است که می توانید از این دستگاه ها برای گوش دادن به موزیک خود استفاده کنید.

ادامه مطلب...

ویژگی های لامپ حشره کش برقی زپ لایت

لامپ های حشره کش برقی زپ لایت مخصوص از بین بردن حشرات موذی خصوصا پشه ها می باشد. شیوه کار آن به این ترتیب است که حشرات به خاطر نور آبی آن جذب دستگاه شده و زمانی که با دستگاه تماس پیدا می کنند برق موجود در دستگاه آنها را از بین می برد.

ادامه مطلب...

چگونه می توان میزان کیفیت جنس میناکاری را سنجید؟!

در صورتیکه علاقمند به هنر ایرانی هستید، ظروف میناکاری و بشقاب میناکاری شده می تواند بخشی از دکور و تزیینات منزل و محل کار شما را شامل شود. بنابراین برای آنکه بهترین انتخاب را داشته باشید لازم است در خصوص کیفیت این ظروف نکاتی را بدانید.

ادامه مطلب...

با کیفیت، پر کاربرد | هدست جبرا 8

برای آن هایی که مشغله های بسیار زیادی دارند و نمی توانند همیشه گوشی تلفن همراه خود را در دست بگیرند می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. شما با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی به مکالمه های خود جواب بدهید و برای کم کردن و یا زیاد کردن صدا در گوش خود از دکمه های تعبیه شده بر روی آن استفاده نمایید. این دستگاه می تواند برای شما عزیزان بهترین و به صرفه ترین باشد.

ادامه مطلب...

سفارش هدفون پشت گردنی به صورت اینترنتی

با این دستگاه می توانید به تمامی موزیک های زیبا و دلچسب خود در هر زمان و یا مکانی گوش فرا دهید. این محصول برای شما عزیزان تولید و طراحی شده است تا بتوانید از آن در هنگام ورزش کردن و یا دویدن استفاده نمایید. شما می توانید با این دستگاه تمامی کار های خود را انجام دهید. این هدفون بی سیم ورزشی پشت گردنی استریو مدل Havit HV-H2550BT Bluetooth NeckBand قابل انعطاف است.

ادامه مطلب...