انواع هدفون ورزشی چگونه هستند؟

شنیدن موسیقی از جمله تفریحاتی است که اگر با انجام کارهای روزانه یا ورزش و پیاده روی همراه شود بسیار لذت بخش است. از آنجایی که معمولا در بیرون از خانه و در فضاهای شلوغ از هدفون استفاده می شود، افراد همیشه به دنبال بهترین ها هستند. یک هدفون خوب لازم است که حساسیت، فرکانس صدای خوب و امپدانس داشته باشد.

 

هدفون-بیسیم

هدفون ها انواع مختلفی دارند که در یک دسته بندی کلی به دو بخش هدفون بلوتوثی یا بی سیم و هدفون باسیم تقسیم می شوند. هدفون های بیسیم، از آنجا که مشکلاتی از قبلی گره خوردن سیم، پوسیدگی سیم یا دست و پا گیر بودن را ندارند، این روزها از پرطرفدار ترین انواع هدفون هستند.

 

هدفون-گردنی-بلوتوٍثی

در اینجا قصد داریم یکی از این نوع هدفون ها را معرفی کنیم. هدفون هایی که به نام هدفون ورزشی یا هدفون گردنی شناخته می شوند.

 

هدفون-بیسیم-پشت-گردنی

هدفون بی سیم ورزشی پشت گردنی استریو مدل Havit HV-H2550BT Bluetooth NeckBand، دارای ویژگی های فوق العاده ایست.

 

هدفون

این محصول یک قسمت گردنی دارد که قسمت نک بند خوانده می شود. نک بند ها جنس محکم اما منعطفی دارند که باعث می شود به راحتی برای هر سایزی قابل استفاده باشد.

 

هدفون-ورزشی

این هدفون دارای صدای استریو و ایرفون های جمع شونده است که به خوبی از مزاحمت صداهای محیط جلوگیری می کند.

 

هدفون-گردنی

سیستم کاهش نویز، قابلیت هشدار لرزشی، برد ده متری و خاصیت آهنربایی ایرفون ها از دیگر خصوصیات فوق العاده و ویژه ی این هدفون بلوتوثی است که با توجه به قیمت، این محصول را به یکی از بهترین ها در حوزه ی هدفون های ورزشی تبدیل می کند.

 

هدفون-پشت-گردنی

برای اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی می توانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر به وبسایت تک سبد مراجعه فرمایید.

قیمت: 139000 تومان

خرید محصول