جعبه خاتم کاری اصل در اصفهان

محصولات خاتم کاری که از کنار هم چیدن چند ضلعی های منظم در کنار هم ساخته می شود و نیاز به دقت و ظرافت خاصی می باشد و هر چه میزان ظرافت بکار رفته بیشتر باشد محصول فاخر تری تولید می شود. هنر خاتم کاری بر روی اشیاء مختلفی پیاده سازی می شود از جمله جعبه خاتم كاري که کاربرد های مختلفی دارد و می تواند زینت بخش میز منزل یا محل کار شما باشد. از جعبه خاتم کاری می توان به عنوان یک جعبه جواهرات استفاده کرد که مورد علاقه خانم ها می باشد و علاوه بر زنتی بودن کاربردی نیز می باشد.

ادامه مطلب...

محصولات میناکاری در رنگ ها و طرح های متنوع

میناکاری تلفیقی از چند هنر است، یکی هنر قلم زنی که ظرف مسی زیر کار را آماده می کند، دوم طراحی که نقوش را روی ظرف مسی طراحی می کند و سوم پخت کوره ای است. البته بر روی ظروف طلا و نقره هم میناکاری انجام می شود اما کار روی مس رونق بیشتری دارد. همچنین برای ظروف میناکاری تهران نیز باید اطلاعاتی در مورد رنگ ها بدانیم.

 
 
ادامه مطلب...

خرید انواع محصولات میناکاری | ارسال به سراسر کشور

 یکی از هنر هایی که در دهه اخیر از محبوبیت بالایی پشتیبانی شده است و با قدمت قدیمی خود ریشه در میراث این کشور دارد را می توان به میناکاری اهدا نمود. با این محصول می توانید زیبایی را به خانه و یا محل کار خود هدیه کیند. این هنر با 5000 سال قدمت در دوران های مختلف دستخوش تغییراتی شده است و بر روی ظرف های مختلفی از جنس های مختلف کار می شود.

ادامه مطلب...

وسیله سبک و تاشو | بند رخت آپارتمانی

یکی از بهترین روش ها برای خشک کردن لباس ها نور مستقیم خورشید می باشد که می توان با استفاده از این نور تمامی لباس های خیس را خشک کرد و با آن میکروب های الباف لباس را از بین برد. شما می توانید با این دستگاه تمامی لباس های خود را روی این محصول پهن کنید و مقابل نور خورشید قرار دهید. برای اینکه بتوانید لباس های خود را مقابل نور خورشید قرار دهید می توانید با خرید بند رخت آپارتمانی این امر را میسر نمایید.

ادامه مطلب...

خرید بهترین آبمیوه گیری انار ارزان

این محصول در بین انواع آبمیوه گیری دستی علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمت مقرون بصرفه ای می باشد. داشتن این محصول در هر خانه ای می تواند یک به شما کمک کند تا به راحتی یک آب میوه طبیعی تهیه کنید. با این محصول شما به راحتی می تواندی آب انواع مرکبات از جمله پرتقال، گریپ فورت، لیمو و حتی لیمو ترش را بگیرید و یک آبمیوه طبیعی و فاقد مواد افزودنی داشته باشید که هیچ طعم تلخی ناشی از وارد شدن آب پوست میوه در آن را نداشته باشد.

ادامه مطلب...

وسیله ای کاربردی برای خشک کردن لباس

یکی از بهترین و کاربردی ترین محصلاتی که می توان در آپارتمان های کوچک استفاده کرد و با استفاده از آن لباس های شسته شده و خیس را خشک نمود، می توان به بند های رختی اشاره نمود. این محصول کاربردی و بسیار ایده آل می تواند در نظم دهی منزل شما به شما عزیزان کمک کند و شما دیگر مجبور نباشید تا لباس ها خود را بر روی لوازم منزل پهن کنید تا خشک شوند.

ادامه مطلب...

فروش روکش صندلی ماساژور در فروشگاه های معتبر

شما عزیزان می توانید برای کاهش درد های موضعی و خستگی از این دستگاه استفاده کنید و کمر خود را ماساژ دهید و از این درد ها خلاصی یابید.


روکش صندلی


این دستگاه با حرارتی که تولید می کند باعث خواهد شد تا بدن شما گرم شود و در این حالت به آرامش عضلانی برسد.


روکش صندلی ارزان


شما با این دستگاه قادر خواهید بود تا به راحتی کمر و شانه خود را ماساژ دهید و از درد و خستگی رهایی یابید و از اثرات این محصول شگفت زده شوید.




با استفاده از دستگاه های برقی این فروشگاه می توانید آرامش خیال و راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید.


روکش صندلی ارزان قیمت


این دستگاه با 5 موتور قدرتمند می تواند برای شما راحتی و آسودگی خیال را به ارمغان بیاورد و تمامی بدن و پشت شما را ماساژ دهد.


روکش صندلی جدید


در این حین شما می توانید به دیدن فیلم مورد علاقه خود بپردازید و یا در حین رانندگی از این دستگاه استفاده کنید و در آخر از این دستگاه لذت ببرید.


روکش صندلی جدید و ارزان


فروشگاه اینترنتی تک سبد بهترین و باکیفیت ترین این نوع از ماساژور را در اختیار شما قرار میدهد و شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل آن را تحویل بگیرید.


روکش صندلی ماساژ


این محصول دارای تضمین اساسی می باشد و قبل از ارسال برای شما عزیزان تست خواهد شد و بعد برای شما ارسال می گردد که شما می توانید با نازل ترین قیمت روکش صندلی ماساژور را تهیه نمایید.


خرید روکش صندلی


شما می توانید برای فروش روکش صندلی ماساژور در فروشگاه خود این محصول را با قیمت عمده خریداری نمایید.


با مراجعه به لینک زیر محصول خود را سفارش دهید

قیمت 199000 تومان

خرید محصول

ادامه مطلب...

جعبه تمام خاتم جواهرات | تک سبد

خاتم کاری با قدمت بیش تر از 400 سال یکی از قدیمی ترین صنایع دستی اصفهان به شمار میرود که شما می توانید از این هنر پشتیبانی کرده و در راه استفاده و کاربرد هایی متفاوت از این هنر و محصولات آن خریداری نمایید. یکی از محبوب ترین این محصولا جعبه تمام خاتم جواهرات است که برای نگهداری جواهرات از آن استفاده می شود و شما می توانید جواهرات خود را درون آن نگه دارید.

ادامه مطلب...