بلوتوث برای خودرو

اگر به‌گونه‌ی کلی بخواهیم کارایی این دستگاه گیرنده یا فرستنده بلوتوث را برای شما توضیح دهیم باید گفت که این دستگاه دستگاه‌های صوتی و تصویری شما مانند انواع اسپیکر، ضبط و پخش خودرو و ضبط خانگی، سینمای خانگی، تلویزیون و آمپلی‌فایر را که دارای ورودی فیش هدفون یا همان AUX هستند را قادر خواهد کرد که از طریق ارتباط بیسیم بلوتوث انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوتر ، گوشی موبایل ، تبلت و لپ‌تاپ موسیقی و صدا را پخش کنند.


car blutooth reciver



خرید ارزان بلوتوث خودرو


پس از آن وارد تنظیمات دستگاه پخش کننده موزیک و MP3 خود یعنی گوشی موبایل ، تبلت یا لپ‌تاپ خود شده و اتصال دستگاه بلوتوث خودرو با گیرنده را برقرار می‌کنید.
پس از این ارتباط بیسیم میان دستگاه‌ها برقرار شده و کافی است که یک موسیقی و صدا را اجرا کنید تا به صورت ویرلس موسیقی و صدا بدون نیاز به کابل صدا و غیره پخش شود.


خرید بلوتوث دانگل خودرو


خرید بلوتوث خودرو


اگر ضبط خودرو شما حتی ورودی USB هم ندارد می‌توانید با خرید برد USB فلش خور ماشین معمولی اون رو فلش و مموری و ریموت دار کنید یا با خرید برد فلش خور بلوتوث دار ماشین اون رو هم فلش خور و هم بلوتوث دار کنید.


فروش بلوتوث خودرو



car blutooth


در صورتی که در خانه دارای اسپیکر یا ضبط خانگی هستید که دارای ورودی هدفون یا جکی ۳٫۵ میلی‌متری است، می‌توانید با خرید دانگل بلوتوث آن را بلوتوث‎دار کنید و به صورت وایرلس موسیقی را از لپ‌تاپ یا تبلت و رایانه و کامپیوتر گوشی دهید.


بلوتوث ارزان خودرو






قیمت: 28000 تومان