خرید اینترنتی میناکاری شیراز

 اگر شما نیز از شهروندان عزیز شیرازی ی باشید و به هنر میناکاری علاقه مند می باشید، به شما این نوید را می دهیم که برای تهیه محصولات میناکاری اصل و با کیفیت با بهترین قیمت و تضمین کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی تک سبد یکی از بزرگترین توزیع کنندگان محصولات میناکاری مراجعه نمائید و خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 



شما می توانید انواع محصولات میناکاری را بدون نیاز به مراجعه به مرکز فروش میناکاری در شیراز و تنها از طریق یک کلیک ساده تهیه کنید. برای خرید اینترنتی میناکاری شیراز می توانید به دکمه خرید تعبیه شده در این صفحه مراجعه کنید و انواع محصولات میناکاری را تهیه کنید.




انواع بشقاب میناکاری شیراز که می تواند هر دوست دار هنر میناکاری را متقاعد به خرید کند، گاهی اوقات این بشقاب های میناکاری زیبا با قاب های چوبی ترکیب می شودو محصولاتی استثنائی و زیبا را پدید می آورد که نظر هر هنر دوستی را به خود جلب می کند.




یکی دیگر از ویژگی های قاب میناکاری شیراز، تنوع در طرح و ابعاد این محصولات می باشد که دست شما را در انتخاب باز می گذارد و شما می توانید بر اساس سلیقه خود و همچنین بودجه در نظر گرفته شده، محصولی را انتخاب نمائید و از خرید خود لذت ببرید.


 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید محصول


فروشگاه اینترنتی تک سبد یکی از بزرگترین مرکز خرید میناکاری در شیراز می باشد که امکان خرید میناکاری روی مس را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای شما فراهم می آورد. محصولاتی متنوع که همگی به دست هنرمندان میناکار اصفهانی تهیه و تولید شده اند.




یکی از ظروف خاص و کاملا کاربردی میناکاری، قندان میناکاری شیراز می باشد که به صورت درب دار طراحی شده تا شما بتوانید علاوه بر قند وپولکی انواع شکلات و آبنبات را بدون ترس از گرد و خاک و آلودگی در آن نگهداری کنید.

 


 

شما می توانید متنوع ترین محصولات میناکاری را در فروشگاه اینترنتی تک سبد، این مجموعه یکی از بزرگترین توزیع کنندگان میناکاری اصفهان در ایران و سیر کشور ها می باشد. این مجموعه فروشگاهی مفتخر به دریافت نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره بوده و با عملکرد عالیخود توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان خود را در مدت زمان کوتاهی بدست بیاورد. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت taksabad.com مراجعه نمایید