راهنمای خرید هدایای تبلیعاتی

یکی از مهم ترین عوامل جذب مشتری هدایای تبلیغاتی است، که با انتخاب صحیح آن میتوانید، اثر مثبتی در ذهن مشتری بگذارید، در انتخاب هدایای تبلیغاتی قیمت یا اندازه خیلی مهم نیست، بلکه هدیه ای را باید انتخاب کنیم که برای مشتری کارآمد باشد و بتواند از آن استفاده کند و همیشه جلوی چشم او باشد تا یادآور خدمات و محصولات شما باشد.در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب هدیه مناسب راهنمایی کنیم.


هدایای تبلیغاتی مینا کاری


خرید محصول


هدیه تبلیغاتی مدیریتی:

بهترین روش انتخاب هدایای تبلیغاتی در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی افراد است، مثلا اگر بخاهیم هدایای تبلیغاتی برای مدیران بخریم، باید جایگاه مدیریتی آن ها را در نظر بگیریم، مثلا پاوربانک یک هدیه مناسب برای مدیران نیست، یکی از بهترین هدایا برای آنها تندیس و کیف مدیریتی چرم است.


هدایای تبلیغاتی مدیریتی

قیمت: 21000

خرید محصول


هدیه تبلیغاتی برای مشتری:

در انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مشتریان تنوع بسیار زیادی وجود دارد، زیرا تعداد مشتریان بسیار زیاد و شامل افراد مختلف اعم از زن، مرد، دانشجو، زوج جوان، افراد میانسال، پیرو... است. برای انتخاب هدیه برای مشتریان باید سطح دانش مشتریان و ویژگی های شخصیتی آنها را باید درنطر بگیریم، تا تاثیر هدیه بیشتر شود و رضایت مشتری را دوچندان کند. هدیه مناسب برای مشتریان شامل ساعت، فلش مموری، پاوربانک و...


هدیه تبلیغاتی خاص

قیمت:66900

خرید محصول

هدیه تبلیغاتی برای کارمندان:

شرکتها و سازمانها به مناسبتهای مختلف مانند سال نو برای کارمندان خود یک سری هدایا را در نظر میگیرند که این هدیه با در نظر گرفتن بودجه  شرکت میتواند یک هدیه با قیمت بالا باشد، مانند هدایای تبلیغاتی صنایع دستی یا یک هدیه با قیمت پایین ولی با کیفیت باشد، در واقع مدیران سازمانها با این هدایا از زحمات کارمندان خود تقدیر میکنند، و نشان میدهند که برای آنها اهمیت ویژه قائلند و اینکار کارمندان را نسبت به سازمان پایبند میکند.


هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

قیمت:95000 تومان

خرید محصول


فروشگاه اینترنتی تک سبد یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی که ارائه دهنده انواع هدایا تبلیغاتی برای انواع شغل ها و افراد مختلف است. شما با مشاوره گرفتن از مشاوران تک سبد میتوانید هدیه ای در خور شرکت خود انتخاب کنید.