هدیه تبلیغاتی برای مهدکودک ها و مدارس

 

خرید هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان یکی از روش های تبلیغات است، که تاثیر بسیار زیادی دارد و پربازده است، کودکان از هدیه گرفتن به شدت خوشحال میشوند و این هدیه تا ابد در ذهن آنها باقی میماند، کودکان و نوجوانان و هم چنین دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید روی آنها سرمایه گذاری شود و سرمایه گذاری روی آنها اثرات مثبتی در آینده دارد.

دادن هدیه تبلیعاتی مدرسه و هدیه تبلیغاتی دانش آموزان یکی از روشهای تاثیرگذار است، که میتواند برند شما را مطرح کند. با چاپ لگو خود بر روی لوازم التحریر و سایر لوازمی که کودکان و دانش آموزان به آن نیاز دارند و هدیه دادن به آنها در مهدکودکها و مدارس میتوانید، با هزینه اندک یک سرمایه گذاری بسیار تاثیر گذار بکنید.


هدیه تبلیغاتی خاص


با هدیه دادن به دانش آموزان تبلیغ برند شما به غیر از از دانش آموزان برای والدین، مدیران و معلمان هم انجام میشود، مثلا هنگامی که برند خود را روی یک جاقلمی چاپ میکنید، برند شما تنها در ذهن کودک حک نشده بلکه این برند در ذهن والدین، معلمان و مدیران نیز حک شده و شما از این طریق برند خود را نزد والدین، معلمان و مدیران هم تبلیغ کرده اید و آنها از شما یک خاطر خوب خواهند داشت.



جاقلمی رومیزی ساعت شنی طرح هلو کیتی:

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای دانش آموزان جاقلمی رومیزی است، که این محصول مناسب ترین و جداب ترین هدیه برای کودکان میباشد، این جاقلمی از ۲ قسمت تشکیل شده است:۱-جامدادی ۲-ساعت شنی، قسمت ساعت شنی متحرک و قابلیت چرخاندن دارد و میتوانید آن را برای کودک خود بچرخانید تا از آن لذت ببرد٬ روی این جامدادی طرح هلو کیتی قرار گرفته که جذابیت جامدادی را برای کودکان دو چندان کرده.


هدیه تبلیغاتی خلاقانه

قیمت:13900 تومان

خرید محصول


عروسک خرس صورتی:

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای مهدکودک ها و کودکان عروسک است٬ این عروسک جمع و جور است و دارای ابعاد۱۵*۲۶ سانتی متر است٬ که به دلیل کوچکی به راحتی میتوان آن را در جعبه هدیه قرار داد و با هدیه دادن به کودکان آنها را شاد کرد٬ این عروسک از پارچه بسیار باکیفیت و نرم با پرزهای بلند تهیه شده است.


هدیه تبلیغاتی جدید

قیمت:19000 تومان

خرید محصول


فروشگاه اینترنتی تک سبد به تمامی سلیقه ها احترام گذاشته و ارائه دهنده انواع هدایا تبلیغاتی برای سلیقه ها و هدفهای مختلف است٬ برای تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی کافیست با ما تماس بگیرید و از راهنمایی رایگان مشاورین ما بهره مند شوید.