فروش عمده هدیه تبلیغاتی میناکاری تهران

یکی از مهمترین کاربرد های صنایع دستی، استفاده در صنعت تبلیغات می باشد، به دلیل تنوع بالای صنایع دستی و قابلیت های تلفیقی این صنایع می توان با تنوع بینظیری از محصولاتی که قابلیت استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی را داشته مواجه شد. از جمله این صنایع دستی می توان به هنر میناکاری اشاره کرد.

 

 

 

یکی از مهمترین محصولات میناکاری که تلفیقی زیبا از هنر مینا و چوب می باشد که استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز محبوبیت ویژه ای دارد، تندیس میناکاری تهران می باشد که دارای تنوع بینظیری نیز بوده. محصولی که زیبایی هنر چوب را با ظرافت مینا تلفیق کرده است.

 

 

 

یکی از انواع تندیس های میناکاری که دارای زیبایی و ظرافت خاصی می باشد و بایکی از آیات شریف قرآنی نیز مزین شده است، تندیس میناکاری ان یکاد می باشد که بسیار مناسب برای مراسم های تقدیر و قدردانی از پرسنل و کارمندان شرکت ها و کمپانی ها می باشد.

 

 

 

با توجه به قیمت مناسب هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و زیبایی و اصالتی که این محصولات را طناز تر کرده است، شاهد رشد بیشتر استفاده از انواع تندیس و هدیه تبلیغاتی میناکاری تهران در کمپین های تبلیغاتی می باشیم. برای خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری به لینک خرید موجود در صفحه مراجعه نمائید.

 

 

 

یکی دیگر از زیباترین محصولات هدیه میناکاری تهران، تندیس گلدان میناکاری با پلکسی باکس می باشد، که به نوعی دارای طراحی نوین و کاملا کاربردی می باشد که متشکل از یک پایه محرابی شکل چوبی به همراه یک گلدان میناکاری تهران می باشد.

 

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 Ø®Ø±ÛŒØ¯


 


استفاده از تندیس های میناکاری علاوه بر کاربرد به عنوان هدیه تشویقی پرسنل و کارمندان، قابل استفاده به عنوان هدبه تبلیغاتی برای همایش های سازمانی و ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد که با توجه به تنوع بالا و قیمت مناسب از بهترین گزینه ها می باشد.

 


 

فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.