قیمت لامپ حشره کش زپ لایت، مشخصات و خرید

برای شما دوستان عزیز محصولی خارق العاده را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید چندین کار را به صورت همزمان انجام داد.


لامپ برقی حشره کش


این محصول فوق العاده را می توان به عنوان یک لامپ کم مصرف استفاده کرد و با آن محیط اطراف را به خوبی روشن نمود.


لامپ جدید حشره کش


این محصول فوق العاده یک لامپ و چراغ خواب است که می توان در اتاق خواب خود آن را جای داد و از آن به عنوان نور کافی برای خواب استفاده کرد.




اما ویژگی منحصر بفر این دستگاه خارق العاده حشره کش است که می توان با روشن کردن قسمت حشره کش دستگاه تمامی حشره های اطراف را از بین برد.


لامپ


شما عزیزان می توانید ایت چراغ خارق العاده را در اتاق خواب خود قرار دهید و هم از چراغ بنفش آن به عنوان چراغ خواب استفاده کنید و هم با این نور حشرات موذی را به سمت دستگاه کشانیده و از بین ببرید.


لامپ ال ای دی


فقط لازم است تا لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp را به برق شهری متصل نموده و از کارایی این محصول فوق العاده لذت ببرید. 


لامپ ال ای دی حشر کش


فروشگاه اینترنتی تکسبد برای شما عزیزان این محصول خارق العاده را درمعرض فروش قرار داده تا شما بتوانید این محصول را سفارش داده و از کارایی آن نهایت استفاده را ببرید.


لامپ ال ای دی حشر کش


شما با خرید لامپ حشره کش سقفی برقی می توانید با یک تیر 3 نشان بزنید.


خرید لامپ حشره کش


هم از یک لامپ کمصرف پر قدرت استفاده کنید، از نور بنفش آن به عنوان چراغ خواب استفاده نمایید و در آخر در ویژگی حشره کش آن برای از بین بردن حشرات موذی استفاده نمایید.

با مراجعه به لینک زیر می توایند محصول را با قیمت لامپ حشره کش زپ لایت 28000 توامن خریداری نمایید

خرید محصول