دوربین مداربسته خودرو موجود در فروشگاه اصفهان

برای شما عزیزان که می خواهید لحظات مهم و یا اثر بخش را در تمامی لحظه های زندگی خود ضبظ و ثبت کنید محصولی خارق العاده را برای شما معرفی خواهیم نمود تا با استفاده از آن بتوانید تمامی لحظات خود را تصویر برداری نمایید.


دوربین خودرو و ماشین


شما با استفاده از دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 می توانید تمامی اتفاقات اطراف خودرو خود را فیلم برداری نمایید.


دوربین مدار بسته ماشین


با استفاده از این محصول می توانید تمامی اتفاقات تا زاویه 140 درجه ای را دید بزنید و از اتفاقات فیلم برداری کنید.


دوربین جدید مدار بسته


شما با استفاده از دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 می توانید صحنه های ناگوار تصادفات جاده ای را فیلم برداری کنید که این یک ویژگی برای شما خواهد بود.


دوربین خودرو


این فیلم ها در دادگاه های دولتی بسیار اثر بخش است و می تواند به عنوان مدرک کمکی شایان به شما بکند. این دوربین خارق العاده برا= روی پایه خود قرار می گیرد و به شیشه و یا داشبورد خودرو می چسبد.


دوربین مداربسته


شما می توانید دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 را از فروشگاه اینترنتی تکسبد خریداری نمایید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید.


دوربین مداربسته خودرو


لازم به ذکر است که تکسبد قبل از ارسال دوربین مداربسته خودرو قیمت حال حاضر و سلامتی دستگاه را تست خواهد کرد و بعد برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.


خرید دوربین


بهترین در نوع خود این دوربین می باشد که حتی دوربین مداربسته خودرو اصفهان را مغلوب خود کرده و از محبویت خاصی برخوردار است.


با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 89000 تومان

خرید محصول