خرید پستی شیلنگ جادویی ایکس هوز

خرید پستی شیلنگ جادویی ایکس هوز راحت ترین روش خرید٬ در این روش شما در منزل خود نشسته اید و لازم نیست به فروشگاه خاصی بروید و به جست وجوی شیلنگ بپردازید٬ پس خرید پستی هزینه کمتری نسبت به خرید حضوری دارد و باعث صرفه جویی در زمان میشود٬ در این روش شما شیلنگ را درب منزل تحویل گرفته و پس از اطمینان از سلامت کالا هزینه آن را همان جا پرداخت میکنید. برای خرید پستی شیلنگدجادویی ایکس هوز از سایت تک سبد مراحل ثبت سفارش را تکمیل نمایید تا ما در کمترین زمان شیلنگ جادویی را درب منزل به شما تحویل دهیم.


شیلنگ جادویی xhose


خرید این شیلنگ شما را از شر شیلنگ های جاگیر و سنگین قدیمی راحت میکند.

همینطور که از اسم این شیلنگ پیداست٬ این شیلنگ یک شیلنگ معمولی نیست بلکه یک شیلنگ جادویی است و با تمامی شیلنگ ها متفاوت و برتر از تمامی شیلنگ ها است٬ چون جاگیر نیست٬ سبک و قابل حمل آسان٬ ضدضربه است٬ مقاوم است و با کمترین حجم بیشترین طول را داراست.


شیلنگ جادویی 30 متری


این شیلنگ فقط ۵ متر است و وزن کمی هم دارد پس دست شما از کار کردن با آن خسته نمیشود٬ و به راحتی میتوان آن را حمل کرد. برای بلند شدن شیلنگ و استفاده از آن شیلنک را به شیر متصل کنید و آب را باز کنید٬ وقتی آب در شیلنگ جاری شود٬ شیلنگ ۱۵ متر میشود٬ یعنی سه برابر حالت اول. جمع کردن این شیلنگ نیز راحت است٬ کافی است شیر آب را ببندید٬ شیلنگ کاملا اتوماتیک به حالت قبلی خود بازمیگردد.


شیلنگ مجیک هوس


این شیلنگ برای مصارف مختلف طراحی شده از این رو دارای یک آبپاش با ۸ نوع عملکرد پاشیدن آب است. جنس شیلنگ مجیک هوس از مش بافته شده ی قوی که این جنس باکیفیت و درجه ۱ است٬ بدنه شیلنگ مقاوم٬ انعطاف پذیر و مستحکم است و در برابر نور خورشید و رطوبت آسیب نمیبیند.


شیلنگ جمع شو


برای خرید شیلنگ جادویی xhose به قیمت ۲۱۰۰۰ اقدام کنید.

قیمت: 21000 تومان

خرید