شیلنگ جادوییxhose

همیشه برای شستشوی شیشه ها و نقاط غیر قابل دسترس٬ شستن حیاط منزل٬ نمای بیرونی ساختمان٬ شستن اتومبیل٬ دیوار٬ سرامیک٬ آبیاری گل و گیاهان و... به دنبال یک شیلنگ بسیار بلند بوده ایم٬ و البته همیشه نکرانی از بابت نگه داری شیلنگ های بسیار بلند در محیط های کوچک آپارتمانی داشته ایم٬ چون این شیلنگ های بلند فضای بسیار زیادی را اشغال میکنند و باعث به هم ریختگی و نابسامانی آپارتمان میشوند.


شیلنگ جادویی xhose


راه حل ما برای رهایی از این مشکلات شیلنگ جادویی ٬xhose این شیلنگ به فضای کمی نیاز دارد٬ چون تنها ۵ متر است٬ شاید بگویید با ۵ متر شستشوی ماشین٬ حیاط و... امکان پذیر نیست٬ ولی این شیلنگ در ابتدا ۵ متر است٬ ولی ۵ متر باقی نمیماند و بلند میشود٬ کافیست آن را به شیر آب متصل کنید و آب را باز کنید تا آب درون شیلنگ جاری شود٬ وقتی آب جاری شد٬ شیلنگ قد کشیده و بلند میشود و تا ۱۵ متر افزایش طول پیدا میکند. با داشتن این شیلنگ پیشرفت تکنولوژی در امور شستشو را با چشم خود ببینید.


شیلنگ جادویی اصل


این شیلنگ در ۲ رنگ سبز و آبی و سه اندازه ۵متر٬ ۷.۵ متر و ۱۰ متر طراحی شده است. شیلنگ جادویی از دو لایه تشکیل شده و این دولایه با یک روکش از جنس مش بافته شده قوی پوشیده شده اند. یکی دیگر از مزیت های این شیلنگ جمع آوری راحت آن است٬ برای جمع آوری آن شیر آب را ببندید با بستن شیر آب شیلنگ به حالت اول برمیگردد.



این شیلنگ یک آبپاش ویژه دارد که٬ آب را به ۸ حالت مختلف مپاشد و هر کدام برای کار خاصی است٬ یکی برای آبیاری٬ یکی برای شستن ماشین و... و شما با توجه به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید٬ این شیلنگ خارق العاده باعث رضایت مشتریان شده چون واقعا همه چیز تمام است و هوشمندانه طراحی شده است.


شلنگ جادویی ایکس هوز


برای بهره مندی از مزایای شیلنگ جادویی مجیک هوز و رهایی از شیلنگ های دست و پا گیر قدیمی میتوانید٬ آن را به قیمت ۲۱۰۰۰تومان از فروشگاه اینترنتی تک سبد خریداری نمایید.

قیمت: 21000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید