لامپ سولار خورشیدی هوشمند

لامپ سولار خورشیدی SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یکی از بهترین لامپهای سولار تزیینی-کاربردی می باشد. این لامپ سولار خورشیدی هوشمند دارای 20 عدد لامپ ال ای دی است و محوطه های بزرگی مانند باغ، باغچه، حیاط، آلاچیق، پارک و ... را به خوبی روشن می نماید.


لامپ-خورشیدی-دیواری


این محصول دارای یک پنل خورشیدی 0.55 واتی میباشد که امکان ذخیره انرژی خورشید را به خوبی فراهم می آورد. لامپ سولار خورشیدی از نوع دیواری است و همراه با آن یک پیچ مخصوص جهت نصب عرضه میشود. این محصول بدون نیاز به برق کار می نماید.



لامپ-خورشیدی-باغ

سنسور نوری این لامپ سولار باعث روشن شدن لامپ با تاریک شدن هوا میگردد و با طلوع خورشید لامپ خاموش میشود. این محصول دارای یک باطری لیتیومی 800 میلی آمپر میباشد که در هر نوبت به 6 تا 8 ساعت زمان شارژ احتیاج دارد. مدت زمان شارژ پس از هربار استفاده حدود 8 ساعت است.



لامپ-خورشیدی

لامپ خورشیدی دیواری سولار موشن دوست دار محیط زیست است و صرفا با انرژی تجدید پذیر کار می نماید. جنس این لامپ از مواد ABS و پلاستیک است که بسیار مقاوم و با کیفیت میباشد. سنسور حرکتی این لامپ سولار با تردد یا نزدیک شدن افراد در شعاع 3 متری لامپ فعال شده و لامپ را با قدرت و شدت بیشتری روشن می نماید.


لامپ-سولار-خورشیدی

این سنسور به مدت چند ثانیه فعال است سپس لامپ مجددا بر روی حالت نورددهی عادی تنظیم میشود. از دیگر قابلیتها و مشخصات این لامپ میتوان به خاصیت ضدآب، دکمه خاموش و روشن و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. عمر باطری این لامپ سولار به 3000 ساعت میرسد.


لامپ-خورشیدی-باغ