لامپ خورشیدی حساس به حرکت

با کمک چراغ دیواری باغی خورشیدی سولار موشن که فقط توسط انرژی خورشید شارژ شده و نیازی به هزینه های جانبی همچون برق، سیم کشی، کابل و ... ندارد میتوانید محوطه ی باغ، ویلا، حیاط، آلاچیق، روف گاردن، اطراف استخر، آبنما و ... را نورپردازی کنید و از جلوه ی زیبا و عملکرد فوق العاده ی این لامپ انرژی خورشیدی لذت ببرید.


لامپ-خورشیدی-دیواری

این چراغ خورشیدی دیواری با غروب خورشید یا مه آلود شدن هوا روشن میگردد و با روشن شدن هوا خاموش میشود. این لامپ حساس به حرکت نیز میباشد و چنانچه سنسور حرکتی لامپ از فاصله ی سه متری حرکتی را احساس کند فعال شده و لامپ را در حالت پر نور قرار میدهد. سنسور حرکتی پس از چند ثانیه مجددا به حالت پیش فرض و دکوراتیو برمیگردد.


لامپ-خورشیدی

  برای استفاده از این محصول کافیست آن را مقابل نور خورشید قرار دهید تا پنل سولار به مدت 6 تا 8 ساعت نور خورشید را جذب نماید و به باطری لامپ انتقال دهد. باطری این محصول از دوام و استحکام بسیار زیادی برخوردار است و متوسط عمر آن 30000 ساعت میباشد.



لامپ-خورشیدی-باغچه

جنس این باطری لیتیومی است و به مدت 8 الی 10 ساعت قادر به فعالیت میباشد. یک کلید خاموش/روشن بر روی لامپ قرار دارد که میتوانید در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. برای نصب این لامپ سولار محلی را انتخاب کنید که پنل خورشیدی کاملا در معرض نور خورشید قرار بگیرد.


لامپ-خورشیدی-باغچه

سپس با کمک دریل روی مکان مورد نظر سوراخ ایجاد کرده و چراغ سولار خورشیدی را با پیچ مخصوص که همراه با پکیج آن وجود دارد نصب نمایید. کلیه ی لوازم مورد نیاز نصب همراه با لامپ عرضه میشود. این لامپ سولار ضد آب است و در تمامی شرایط آب و هوایی قادر به فعالیت میباشد. ابعاد و وزن این محصول به ترتیب 4.8*9.5*12.4 سانتی متر و 142 گرم میباشد.


لامپ-خورشیدی-باغ