ویژگی های لامپ حشره کش برقی زپ لایت

 ویژگی های لامپ حشره کش برقی زپ لایت

در این مطلب به بررسی ویژگی هایی از این محصول می پردازیم که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

لامپ های حشره کش برقی زپ لایت مخصوص از بین بردن حشرات موذی خصوصا پشه ها می باشد. شیوه کار آن به این ترتیب است که حشرات به خاطر نور آبی آن جذب دستگاه شده و زمانی که با دستگاه تماس پیدا می کنند برق موجود در دستگاه آنها را از بین می برد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


زمانی که دستگاه حشرات را از بین می برد در صورتیکه حشره داخل دستگاه باشد همانجا می ماند بهمین خاطر دستگاه کثیف می شود و نیاز به نظافت دارد بهمین منظور در جعبه ی این دستگاه فرچه هایی وجود دارد که می توان توسط آنها درزهای دستگاه را تمیز نمود.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این دستگاه دارای دو مدل لامپ LED می باشد. یکی چراغ LED سفید نورانی یا لامپ فلورسنت دستگاه حشره کش برقی است که برای روشن نگه داشتن محیط اطراف می باشد و دیگری LED آبی جذب حشرات است. نوع چراغ LED این دستگاه 15 وات کم مصرف با نور مهتابی است.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


همچنین این لامپ بر روی تمامی سرپیچ های معمولی امکان نصب را دارد و بهمین خاطر می تواند بهترین همراه در سفر و پیک نیک و باغ همراه شما باشد.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این لامپ دو حالت دارد یا هر دو چراغ آن می تواند با هم روشن باشد یعنی هم نور سفید و هم نور آبی. یا اینکه تنها حشره کش روشن باشد و با نور آبی حشرات را جذب کند.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت

 

 

 

برای مشاهده و خرید لامپ حشره کش برقی بادوام روی لینک زیر کلیک کنید.



قیمت : 39000 تومان
خرید محصول