خرید هدیه تبلیغاتی میناکاری

مینا کاری یا مینا سازی هنری است که در حقیقت نقش ها و نگارهایش به نحوی الهام گرفته از طرح هایی است که در ساخت نمای مساجد استفاده می شده.در این مطلب میتوانید نکته هایی درمورد خرید هدیه تبلیغاتی میناکاری بخوانید.در ابتدا قبل از انجام طراحی ظرف مسی خام را با لعاب سفید لعاب کاری می کنند.

خریدمیناکاری 


پس از آن مرحله طراحی و رنگ آمیزی ظرف آغاز می گردد. در گذشته از رنگ های معدنی استفاده می شد اما امروزه از رنگ های کوره ای استفاده می شود که بهترین نوع آن رنگ های آلمانی هستند. این مرحله بیشترین زمان را می برد.

خریدمیناکاری 


 بعد از طراحی و پایان رنگ آمیزی ظروف را به کوره می فرستند. برای این که در حین حمل به محل کوره، رنگ ها بر اثر تماس دست پاک نشوند کمی آنها را با شعله مستقیم حرارت می دهند و سپس آنها را به کوره می فرستند.


خریدمیناکاری

 

 این مرحله بسیار حساس است و فقط افراد ماهر این کار را انجام می دهند.

خریدمیناکاری 

 کیفیت ظروف مینا به بدنه مسی و ظرافت و دقت اجرا بستگی دارد.

خریدمیناکاری 


آشنایی با انواع ظروف میناکاری

میناسازان آثار متفاوتی را تولید می‌کنند که برخی از رایج‌ترین آن‌ها در این قسمت به طور خلاصه نکاتی جهت آشنایی و خرید انواع ظروف میناکاری معرفی می گردد :

1 -  بشقاب، گلدان، کاسه و قدح، قابهای عکس، تابلوهای مینا که با هنرهای دیگر مانند طلاکاری، خاتم‌کاری، مینیاتور، جواهرسازی ترکیب می‌شود.

 

خریدمیناکاری 

2-  اشیای تزیینی: جعبه‌های آرایش زنانه، جعبه‌های خاتم‌کاری و میناکاری، سرویس چایخوری و شربت خوری، قلیان، جعبه قرآن، زره، آیینه، قلمدان، کمربند، حبابهای میناکاری، گلاب پاش، آلبوم عکس، انفیه دان، غلاف خنجر.

3-  زیور آلات: گوشواره، سینه ریز، گلوبند، انگشتر، مدال.

خریدمیناکاری

 

در هر کجای سرزمین عزیزمان که باشید می توانید میناکاری مورد نظر خود را از طریق لینک زیر سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

 

خرید محصول