خرید بهترین آبمیوه گیری انار ارزان

آبمیوه گیری دستی «بیتا»  مدل «101» یک آب مرکبات گیری تک کاره می باشد که توسط شرکت ایرانی طراحی و تولید شده است.  یک ّمیوه گیری اهرمی که بدون نیاز به برق به راحتی کار می کند.



بدنه ی این آبمیوه گیری از جنس فولاد آبکاری شده می باشد و دارای یک کفی مخصوص برای قرار دادن ظرف میوه بر روی آن می باشد. روکش دسته آن از جنس پلاستیک مرغوب می باشد.



این محصول در بین انواع آبمیوه گیری دستی علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمت مقرون بصرفه ای می باشد. داشتن این محصول در هر خانه ای می تواند یک به شما کمک کند تا به راحتی یک آب میوه طبیعی تهیه کنید.



با این محصول شما به راحتی می تواندی آب انواع مرکبات از جمله پرتقال، گریپ فورت، لیمو و حتی لیمو ترش را بگیرید و یک آبمیوه طبیعی و فاقد مواد افزودنی داشته باشید که هیچ طعم تلخی ناشی از وارد شدن آب پوست میوه در آن را نداشته باشد.



انار یک میوه مقوی می باشد که دارای خواص درمانی فراوانی می باشد و نوشیدن آب انار می تواند به تصفیه خون کمک کند برای تهیه یک لیوان آب انار می توانید از این محصول استفاده کنید و در واقع به عنوان آبمیوه گیری دستی انار هم کاربرد دارد.



دارا بودن یک توری فلزی از جنس آلومینیوم پرداخت شده که به خوبی تفاله را از آبمیوه جدا می کند و یک آبمیوه یک دست به شما می دهد از ویژگی های این محصول می باشد.



شما با خرید اینترنتی این محصول، می توانید یک آبمیوه طبیعی را بدون نیاز به انرژی برق و تنها با فشار دست تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 179000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید