جعبه خاتم کاری اصل در اصفهان

خرید صنایع دستی زینت بخش محل زندگی و کار شما می باشد. در واقع با خرید صنایع دستی روح هنر را در خانه خود متجلی می کنید و هر بار دیدن آن دیدگان شما را نوازش می دهد.

 

 

از جمله هنری های دستی می توان به محصولات خاتم کاری اشاره کرد که این روزها دارای محبوبیت زیادی در بین گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

 

 

محصولات خاتم کاری که از کنار هم چیدن چند ضلعی های منظم در کنار هم ساخته می شود و نیاز به دقت و ظرافت خاصی می باشد و هر چه میزان ظرافت بکار رفته بیشتر باشد محصول فاخر تری تولید می شود.

 

 

هنر خاتم کاری بر روی اشیاء مختلفی پیاده سازی می شود از جمله جعبه خاتم كاري که کاربرد های مختلفی دارد و می تواند زینت بخش میز منزل یا محل کار شما باشد.

 

 

 

از جعبه خاتم کاری می توان به عنوان یک جعبه جواهرات استفاده کرد که مورد علاقه خانم ها می باشد و علاوه بر زنتی بودن کاربردی نیز می باشد.

 

 

 

خرید جعبه خاتم کاری جواهرات علاوه بر آنکه می تواند زینت بخش محل کار و زندگی شما باشد می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیارارزنده نیز در نظر گرفته شود.

 

 

 

این روزها از صنایع دستی به طور گسترده ای برای هدایای تبلیغاتی استفاده می شود یکی از این هنر ها هنر خاتم کاری می باشد که مورد استقبال مدیران و صاحبان صنایع شده است.

 

 

 

شما می توانید طرح و ابعاد محصول مورد نظر را انتخاب کنید و طرح لوگوی مورد نظر خود را روی آن پیاده سازی کنید و یک هدیه تبلغاتی ارزنده تهیه کنید که علاوه بر چشم نواز بودن ارزش هنری بالایی دارد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 21900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید