فروشگاه ساز اندروید

سایت مشابه دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا شرکت طراح سایت دیجی کالا ,طراحی سایت شبیه دیجی کالا  و ... عناوینی است که جستجوی زیادی در فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان دهنده محبوبیت و موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در میان عامه مردم بوده و بدیهی است داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پیشرفته مشابه سایت دیجی کالا می تواند تا حدی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشد.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توسط تیم اختصاصی خود این سایت با عنوان شرکت نوآوران فن آوازه ، با هزینه های گزاف و به صورت اختصاصی برنامه نویسی، تولید و طراحی شده است و همچنین تیم این شرکت با تمرکز کامل بر روی سایت دی جی کالا همواره در حال توسعه و بهبود آن هستند، شاید از یافتن شرکت طراح سایت دیجی کالا نا امید شده باشید! ولی صبر کنید، جای درستی آمده اید! پونه مدیا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. پونه مدیا با توجه به درخواست روز افزون مشتریان جهت طراحی و پیاده سازی یک سایت مشابه دیجی کالا، اقدام به طراحی و تولید محصولی مشابه این وب سایت موفق نموده است که می تواند نیاز این دسته از مشتریان را مرتفع سازد. محصول فروشگاه ساز دیجی کالا شرکت پونه مدیا علاوه بر حفظ ویژگی های متنوع و پیشرفته خود و کیفیت در طراحی و پیاده سازی، ظاهر گرافیکی مشابه وب سایت دیجی کالا دارا می باشد. البته این تشابه تنها در ظاهر گرافیکی نبوده و محصول فروشگاه ساز دیجی کالا از نظر امکانات و ویژگی ها نیز مشابه سایت دیجی کالا می باشد و حتی امکانات بیشتری نیز دارد. در واقع تیم پونه مدیا با طراحی یک قالب گرافیکی مشابه سایت دیجی کالا برای محصول فروشگاه اینترنتی خود توانسته است رویای داشتن یک سایت شبیه دیجی کالا را برای شما محقق سازد. سفارش محصول فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا پونه مدیا باعث می شود شما بدون دغدغه و نگرانی در خصوص ظاهر و گرافیک فروشگاه اینترنتی خود مستقیما بر روی کسب کار اصلی خود تمرکز نمایید و با سرعت بیشتری به سمت موفقیت حرکت کنید. علاوه بر داشتن یک فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، برای موفقیت کامل و رسیدن به فروش بیشتر و توسعه کسب و کار، فروشگاه اینترنتی و محصولات شما باید توسط مشتریان و از طریق جستجو پیدا و دیده شود. پونه مدیا با ارائه خدمات مشاوره تخصصی بازاریابی اینترنتی شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.

ویژگی های یک فروشگاه ساز آنلاین حرفه ای چیست؟

کیفیت بالای دسته بندی مطالب

مثل خیلی از فروشگاه هایی که در سطح شهرها و کشورها وجود دارند و چیدمان محصولات در آنها از نظم و ترتیب برخوردار است فروشگاه های آنلاین هم باید از چیدمان مناسب برای مطالب و محصولات خود استفاده کنند.

امکان جست و جوی کالای مورد نظر

یک فروشگاه آنلاین خوب باید دارای امکانات مناسبی برای جست و جوی کالا در بخش Search داشته باشد یعنی این بخش بتواند به خوبی کالای مورد نظر مشتریان را در فروشگاه جست و جو کند و اطلاعات کامل کالا از جمله قیمت و کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

خدمات و دسترسی سریع
خدمات خوب مهمترین ویژگی یک فروشگاه آنلاین است اگر یک فروشگاه بتواند خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد و برخورد کارمندان هم با مشتریان خوب باشد قطعا این فروشگاه از مشتریان بیشتر و درآمد زایی بیشتری هم برخوردار خواهد بود به همین ترتیب یک فروشگاه آنلاین هم باید علاوه بر خدمات دارای یک پشتیبانی برای پاسخ گویی به سوالات و نیازهای مصرف کنندگان باشد.

محتوی خوب

یک فروشگاه آنلاین باید از محتوی خوب برخوردار باشد محتوی خوب برای فروشگاه آنلاین یعنی توضیح کامل در مورد محصولات، دسته بندی محصولات، اطلاعات تماس، خلاقیت در محتوی و… . بنابراین محتوی خوب به جذب مشتری بیشتر کمک میکند و شانس بیشتری هم برای درآمد زایی به فروشگاه آنلاین می دهد.

تبلیغات

یک فروشگاه آنلاین باید برای خود تبلیغات داشته باشد که این تبلیغات هم در فضای آنلاین و هم به صورت رسانه ای می توانند مشتریان را جذب کنند تا خرید خود را در مدت زمان کوتاه و با صرفه جویی در هزینه و زمان انجام دهند. هر چقدر که میزان تبلیغات یک فروشگاه آنلاین بیشتر باشد محبوبیت آن نیز بیشتر خواهد شد.

فروشگاه ساز پروفی تمام ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب را پشتیبانی می کند و به کمک آن می توانید کسب و کار اینترنتی خود را به صرف کمترین زمان و هزینه راه اندازی کنید.

 

فروشگاه ساز پروفی چیست؟
فروشگاه ساز پروفی شاپ یک سیستم مدیریت محتوای مخصوص فروشگاه اینترنتی است که کاملا بومی بوده است . از هیچ کد یا ماژول آماده ای استفاده نشده است  در بخش مدیریتی Profishop قابلیت های بسیاری از جمله معرفی محصول خود، سفارشات، اتصال به سیستم های خرید پستی ، اتصال به سیستم های پیامکی دارد. پرداخت مشتریان به صورت مستقیم به درگاه بانک ارسال خواهد شد. برای مشاهده دموی فروشگاه ساز پروفی شاپ به لینک زیر مراجعه نمایید:

مشاهده دمو فروشگاه ساز پروفی شاپ