نکاتی درباره بخور صورت با دستگاه بخور صورت

همانطور که می دانید، بخور یکی از شیوه های کم هزینه، بی دردسر و راحت و موثر در پاکسازی و شادابی پوست می باشد. علاوه بر شادابی پوست، بر باز شدن مجاری تنفسی و بهبود سرماخوردگی نیز موثر است. بنابراین لازم است پیش از استفاده دستگاه بخور صورت high tech نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.


بخور گرم


در ابتدا باید این نکته بیان شود، کسانی که دچار پارگی رگ های خونی در پوست صورت شده اند نباید از بخور پوست استفاده کنند. همچنین افرادی که مبتلا به آسم و آلرژی هستند بهتر است پیش از بخور حتما با پزشک خود مشورت نمایند.


بخور گرم


یکی از نکات مهم در بخور صورت، پاکسازی آن است. زیرا هنگام بخور دادن تمامی منافذ پوست باز می شود و در صورتی که آلودگی روی پوست باشد از طریق این منافذ باز وارد پوست می شود و بدتر باعث آسیب به پوست خواهد شد.


بخور گرم


مدت بخور شما نباید بیشتر از 10 دقیقه باشد. زیرا بیشتر از آن باعث التهاب پوست می شود. همچنین صورت را باید حدود 20 سانتیمتری ظرف بخور نگه داریم تا دچار سوختگی نشویم.


بخور گرم


در مدت بخور بهتر است آرام باشید. نه صحبت کنید نه تغییری در صورت بوجود بیاورید یا اخم کنید. پس از آنکه بخور تمام شد حتما پوست خود را بشویید و از مرطوب کننده پوست استفاده کنید.


بخور گرم


در صورتی که پوست شما خشک است توصیه اکید داریم که پس از بخور حتما از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید زیرا بخور دادن باعث خشک شدن پوست می شود و در صورتی که مرطوب کننده نزنید باعث آسیب به پوست خواهد شد.


بخور گرم


برای دریافت قیمت دستگاه بخور صورت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید


بخور گرم