معرفی دستگاه بخور سرد ارزان طرح Lovely Baby

معرفی دستگاه بخور سرد ارزان طرح Lovely Baby

طبق توصیه پزشکان و با توجه به آب و هوای خشک مناطق شهری و حتی آلودگی های زیاد، اخیرا استفاده از دستگاه های بخور سرد در محیط منازل و محل کار افراد رو به افزایش است.


بخور سرد


در این مطلب شما را با یکی از این دستگاه های بخور سرد ارزان که مدل Lovely baby است آشنا می کنیم.


بخور سرد


این دستگاه بخور یکی از دستگاه های محبوب پرطرفدار بین جوانان می باشد زیرا علاوه بر یک ظاهر زیبا و طراحی جذاب و رنگ های شکیل، بسیار جمع و جور بوده و فضای کمی را می گیرد.


بخور سرد


ابعاد این دستگاه 12.5×5×7.2 سانتیمتر بوده و وزن آن 131 گرم است. همچنین ظرفیت مخزن آن 180 میلی لیتر است و با یک بار پر کردن مخزن، تا 6 ساعت می توانید اسپری بخور داشته باشید.


بخور سرد


یکی از ویژگی ها و یا مزیت این دستگاه آن است که این دستگاه بخور سرد ارزان، یون منفی اکسیژن تولید می کند. این بدان معناست که در تصفیه هوای محیط و ایجاد رطوبت در محیط و در نتیجه تولید شادابی و سرحالی نقش بسزایی دارد.


بخور سرد


این دستگاه بخور یک سیم USB دارد که یک طرف آن به دستگاه بخور وصل شده و سر دیگر آن را به پاوربانک، لپ تاپ، کامپیوتر و یا آداپتور شارژ وصل می کنید و از آن بهره می برید.


بخور سرد


یک دکمه خاموش و روشن نیز دارد که می توانید برای خاموش و روشن نمودن دستگاه از آن استفاده کنید و در صورتیکه دکمه را نگه دارید یک چراغ LED ریز در آن روشن شده و حتی می توانید از آن بعنوان چراغ خواب نیز استفاده کنید.


بخور سرد


در صورتیکه آب این دستگاه تمام شود و شما خواب باشید نگران نباشید. زیرا دستگاه وقتی آب آن تمام شود به صورت اتوماتیک خاموش می گردد.


بخور سرد




برای مشاهده و خرید دستگاه بخور سرد ارزان عمده روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید