فروش ویژه جاحبوباتی دیواری

نوعروس ها و کدبانوهایی که نظم و چیدمان و زیبایی آشپزخانه تان برایتان اهمیت دارد. برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. با جا حبوباتی دیواری زیبایی و نظم و مدرن را به آشپزخانه خود بیاورید و به راحتی به حبوبات خود دسترسی داشته باشید.


جاحبوباتی


این جاحبوباتی مناسب انواع حبوبات و خشکبار از جمله انواع حبوبات، کورن فلکس، برنج، شکر و ... می باشد که از پلاستیک مقاوم و بهداشتی تهیه شده است.


جاحبوباتی


این جا حبوباتی دو عدد مخزن استوانه ای شفاف دارد که حبوبات در آن جای می گیرند، دو عدد پیمانه نیز همراه محصول وجود دارد که اگر خواستید با پیمانه حبوبات را بردارید راحت این کار را بکنید.


جاحبوباتی


همچنین یک تکه مخصوصی دارد برای آنکه حاحبوباتی را بتوانید روی دیوار نصب کنید. دو عدد نیز درپوش دارد که روی مخزن های استوانه ای قرار می گیرد تا هوا به حبوبات نخورده و حبوبات تازگی و مزه خود را حفظ کنند.


جاحبوباتی


این جا حبوباتی دو عدد شیر دارد که روی استوانه ها نصب می شود که با باز کردن آن می توانید حبوبات را بردارید. با هر بار باز کردن این شیر حدود 50 گرم از حبوبات بیرون می ریزد.


جاحبوباتی


این جا حبوباتی حدود 1 کیلوگرم حبوبات را در خود جای می دهد و هر کدام از این مخزن ها ابعادی معادل 31×11 سانتیمتر دارد. همچنین این مخزن های شفاف قابل شستشو است.


جاحبوباتی


برای خرید جا حبوباتی دیواری دوقلو شیردار  روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان


جاحبوباتی