جا حبوباتی دیواری شیردار | تک سبد

تمامی تلاش طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی بر آن است که بتوانند وسایلی به بازار عرضه کنند که همواره زندگی مردم را راحت‌تر کنند و در واقع به آسایش بیشتر مردم کمک کنند.

 

جا حبوباتی ویژه منزل 

 

جا حبوباتی دیواری یکی از ابزارها و لوازمی است که به زودی در تمامی منازل و فروشگاه‌های مواد غذایی به چشم خواهد خورد زیرا قابلیت‌ها و کاربردهای مختلفی دارد که می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند.

 

جا حبوباتی 

 

نخستین نکته راحتی کار با آن است. شما تنها با چرخاندن یک شیر می‌توانید حبوبات مورد نیاز خود را بردارید. ظرفیت محفظه‌های جا حبوباتی جدید حدود یک کیلوگرم است.

 

جا حبوباتی دیواری 

 

هر بار که شیر این محصول را بچرخانید، یک پیمانه از حبوبات خارج می‌شود. در کنار ظروف این محصول یک پیمانه هم قرار گرفته است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

  

جا حبوباتی فانتزی 

 

جا حبوباتی دوقلو شیردار یکی از مقرون به صرفه‌ترین و جدیدترین مدل‌هایی است که در بازار وجود دارد و می‌توانید این محصول را به ساده‌‌ترین شکل ممکن از فروشگاه تک سبد خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

  

جا حبوباتی خاص 

 

از این ظروف می‎‌توان برای حبوبات، تنقلات و مواد غذایی مختلف استفاده کرد. یکی از محصولات مناسب برای هدیه و جهیزیه، جا حبوباتی دیواری است که بسیار مفید و کاربردی هم هست.

 

جا حبوباتی زیبا 

 

برای خرید جا حبوباتی ارزان به سایت تک‌ سبد مراجعه کنید و خریدی آسان و با مناسب‌ترین قیمت ممکن را تجربه نمایید.

  

جا حبوباتی دیواری شیردار 

 

قیمت محصول: 69000 تومان