آشنایی با دستگاه بخور صورت هایتک

همانطور که می دانید بخور صورت می تواند مزایای زیادی برای پوست شما به ارمغان آورد از جمله باز شدن منافذ پوست، شادابی صورت و بهبود جوش ها و آکنه. بهمین خاطر در این مقاله می خواهیم دستگاه بخور صورت ایستاده را به شما معرفی کنیم.


بخور گرم


این دستگاه به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد بسیار مناسب بخور صورت است چرا که مخزن آن دارای دهانه ی گشادی بوده و صورت کاملا روی آن قرار می گیرد و شما می توانید صورت، دهان و بینی خود را بخور دهید.


بخور گرم


این دستگاه بخور از برق شهری تغذیه می شود و منبع تغذیه آن آداپتور برق است. نوع بخور این دستگاه فقط گرم بوده و برای پوست و مجاری تنفسی عالی است.


بخور گرم


در صورتیکه سرما خورده اید و یا بینی و مجاری تنفسی تان گرفته است این دستگاه بهترین انتخاب برای شماست. زیرا تمامی مجاری تنفسی را باز می کنند.


بخور گرم


طراحی این محصول بسیار زیبا بوده و با دوام است. همچنین دارای گارانتی 24 ماهه است و ابعاد بدنه این دستگاه 25×18.5×18 سانتیمتر بوده و وزن آن نیز 437 گرم است.


بخور گرم


مخزن این دستگاه از پایه نیز جدا می شود و شما می توانید به راحتی آن را شستشو دهید. همچنین یک کلید خاموش و روشن روی پایه ی این محصول تعبیه شده است.


بخور گرم


برای خرید دستگاه بخور صورت هایتک روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید


بخور گرم